Tuesday, September 16, 2008

Majlis Bersungkai.

Sempena bulan mulia ini, marilah kitani bersama-sama mengadakan majis tahlil, sembahyang berjemaah dan diselajurkan dengan majlis bersungkai bagi memeriahkan lagi bulan Ramadhan ini. Acara tersebut akan diadakan pada

Tarikh:
Hari Sabtu, 20hb September 2008
,

Jam: 5 petang,

Bertempat di:
Kediaman Nisah, Izah & Wani (Tahlil & Sembahyang maghrib berjemaah)

& kediaman Majdi, Fadhli & Bo Jun (Majlis bersungkai).


Adalah dimaklumkan kepada abiskita untuk membawa tikar sembahyang dan buku Yaasin masing-masing. Penyungkaian adalah sumbangan daripada abiskita yang akan hadir pada majlis tersebut. Untuk makluman semua, Tuan-Tuan dan Puan-Puan rumah akan menyediakan nasi putih. Bagi sesiapa yang bermurah hati untuk membawa bermacam jenis lauk-pauk bagi hidangan utama adalah di alu-alukan. Makanan sampingan juga adalah sangat-sangat di alu-alukan terutamanya ‘dessert’.

Kurma, minuman, kudut, sudu, garpu dan galas plastik adalah menjadi kemestian. Di minta kepada sesiapa yang bermurah hati lagi agar dapat menyumbangkan barang-barang tersebut. Sila maklumkan sajian-sajian yang akan abiskita bawa di ruangan komen bagi mengelakkan ‘clash’ dan kekeliruan.

Pada mereka yang bukan beragama Islam, abiskita juga adalah dipelawa untuk hadir pada hari tersebut bagi memeriahkan majlis kitani ani. Kalau inda paham, mereka-mereka yang paham, atu sila terjemahkan meses ini kepada mereka.

Sekian, harap maklum.


7 comments:

Salwa Khair Tarif said...

Salwamal bawa shepherd's pie

Anonymous said...

tuan rumah buat mee hoon

bitchy.er said...

grilled ayam!

Asqa said...

aku bawa segala sudu garpu piring mangkuk cawan plastik

hani_6887 said...

puan rumah d bawah bawa masakan daging..

d440 said...

Hadee is bringing Hadee's potato chicken surprise with hint of lemon. :p

Anonymous said...

yummyfish bawa sayur champurrrr and pasta